• StartStrona Główna
  • CzasopismoPrzegląd Nauk Stosowanych
  • Intranet
  • Obrony 2018
  • Kontakt
  • Równoważenie rozwoju regionalnego

Rada Biznesu Wydziału Ekonomii i Zarządzania

O potrzebie współpracy szkół wyższych z otoczeniem na pewno powiedziano wiele i zrobiono wcale nie mało. Istotą efektywnego działania jest jednak prowadzenie zindywidualizowanych zadań dopasowanych do specyficznych uwarunkowań jednostki, prowadzonych przez nią badań i realizowanych kierunków studiów. Mając powyższe na względzie Zarząd Wydziału postanowił powołać Radę Biznesu Wydziału Ekonomii i Zarządzania składającą się z reprezentantów podmiotów (przedsiębiorstwa, instytucje) niezwykle istotnych z punktu widzenia prowadzonej działalności w naszym regionie.

W tym elitarnym gronie znaleźli się (w kolejności alfabetycznej):

  1. Pan Radosław Atlas – Właściciel, Atel Electronics
  2. Pan Piotr Dancewicz – Dyrektor Biura, Stowarzyszenie Aglomeracja Opolska
  3. Pan Krzysztof Krupa – Prezes, "PRO MEDIA" Sp. z o.o.
  4. Pani Janina Kuźmicka – Dyrektor, Urząd Statystyczny w Opolu
  5. Pan Przemysław Maliszkiewicz – Dyrektor, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Oddział w Opolu
  6. Pani Renata Mendel – Dyrektor, Bank Pekao SA I Oddział w Opolu
  7. Pan Paweł Mleczko – Dyrektor, PriceWaterhousCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o.
  8. Pani Magdalena Popławska – Dyrektor, Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej
  9. Pan Marian Siwon - Prezes Zarządu Dyrektor Generalny, Multiserwis
  10. Pan Roland Wrzeciono – Dyrektor, Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki

26 października odbyło się pierwsze posiedzenie Rady Biznesu. Dziekan Wydziału pełniący jednocześnie funkcję Przewodniczącego Rady Biznesu wręczył każdemu członkowi akt powołania. Następnie omówione zostały dotychczasowe i planowane do podjęcia inicjatywy na linii nauka-biznes. Pierwsze kroki raczkującej jeszcze Rady Biznesu zostały postawione, teraz czekamy na dojrzałe działania i efekty, które uatrakcyjnią ofertę WEiZ.

Materiały do pobrania:

  • Prezentacja

  • Click to enlarge image BPR_9719.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9720.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9722.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9724.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9726.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9729.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9731.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9732.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9735.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9739.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9741.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9744.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9747.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9751.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9753.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9756.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9759.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9762.JPG
  • Click to enlarge image BPR_9764.JPG
  •  

IKRA - II edycja

Jeszcze tylko do 30 października br. trwa rekrutacja do II edycji inicjatywy IKR-a - projektu dającego możliwość współpracy ze studentami różnych wydziałów przy realizacji ciekawych przedsięwzięć zaczerpniętych z potrzeb otoczenia gospodarczego. Wszyscy zainteresowani powinni wypełnić formularz !!! Więcej szczegółowych informacji znajduje się w zakładce Rekrutacja na stronie www.ikra.po.opole.pl

Studentów administracji, ekonomii i zarządzania nie może zabraknąć w tym interesującym interdyscyplinarnym przedsięwzięciu.

plakat ikra2 v2

Konkurs na Najlepszego Absolwenta WEiZ 2017

25 listopada będzie miała miejsce uroczystość Rozdania Dyplomów na naszym Wydziale. Kontynuując inicjatywę podjętą w zeszłym roku ogłaszamy konkurs na Najlepszego Absolwenta WEiZ 2017. Patronat nad wydarzeniem objęła firma PwC Service Delivery Center. Na zwycięzców w dwóch kategoriach czekają atrakcyjne nagrody.

Absolwentów zachęcamy do zgłaszania się.

Pliki do pobrania:

  • Zasady Konkursu Najlepszy Absolwent WEiZ 2017

rodanie17

Program uroczystości:

Część oficjalna

  • Hymn państwowy
  • Powitanie gości i wystąpienia okolicznościowe
  • Wystąpienie przedstawiciela Absolwentów - wykład absolutoryjny
  • Wręczenie dyplomów i listów gratulacyjnych

Część nieoficjalna

  • Niespodzianka artystyczna
  • Ogłoszenie wyniku konkursu na Absolwenta Roku 2017
  • Rozmowy i wspomnienia
  • Pamiątkowe zdjęcia

Akademicki Chór Politechniki Opolskiej Zaprasza

chor po

POZYTYWNA OCENA POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ DLA KIERUNKU ZARZĄDZANIE

Z satysfakcją informujemy, że Kierunek Zarządzanie, prowadzony na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Politechniki Opolskiej, otrzymał pozytywną ocenę Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Jest to gwarancja wysokiej jakości kształcenia i potwierdzenie możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy oraz uzyskania poszukiwanych na rynku pracy umiejętności i kompetencji.

Kolegium dziekańskie Wydziału Ekonomii i Zarządzania dziękuje serdecznie Władzom Uczelni, pracownikom naukowo-dydaktycznym oraz administracyjnym Wydziału i Uczelni, jak również Samorządowi Studenckiemu i wszystkim studentom WEiZ, zwłaszcza aktywnie zaangażowanym w proces akredytacyjny.

Stypendium naukowe Towarzystwa Przyjaciół Politechniki Opolskiej!

Jeśli jesteś studentem III roku studiów stacjonarnych I stopnia i w ciągu ostatnich dwóch lat uzyskałeś wysoką średnią (nie mniejszą niż 4,8), dodatkowo posiadasz udokumentowane osiągnięcia naukowe, organizacyjne, sportowe lub artystyczne, zgłoś się do konkursu o stypendium naukowe Towarzystwa Przyjaciół Politechniki Opolskiej!
Termin złożenia wniosku to 25 września 2017 r.
Z każdego Wydziału zgłoszony będzie jeden kandydat. Może to Ty?
Skompletuj dokumenty i złóż je u Prodziekan ds. dydaktyki, dr inż. Brygidy Klemens, w terminie do 22 września 2017 r., do godz. 12.00 (pok. L-109).

Pliki do pobrania:

  • Regulamin
  • Wniosek

Więcej artykułów…

  1. Studia na Wydziale Ekonomii i Zarządzania – na pewno WARTO !!!
  2. Ternopil Ivan Puluj National Technical University
  3. Ostatni egzamin na studiach
  4. Dziekańskie dyskusje, czyli współpraca a nie konkurencja
  5. Umowa współpracy z PricewaterhouseCoopers Service Delivery Center Poland sp. z o.o.
  6. Rektorskie - Piastonalia 2017
  7. III Forum Dziekanów - 5-6 czerwca 2017
  8. Dzień Rektorski na WEiZ - 27.04.2017
  9. Godziny Rektorskie - 04.05.2017 do godz. 12.00
  10. DZIEWCZYNY NA POLITECHNIKI

Strona 9 z 20

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Następny artykuł
  • koniec

Oferta

  • Studia I stopnia
  • Studia II stopnia
  • Studia podyplomowe
  • Programy studiów
  • Kursy
  • Rekrutacja

Wydział

  • Władze Wydziału
  • Rada Wydziału
  • Struktura Wydziału
  • Badania Naukowe
  • Oferta Badawcza
  • Konferencje
  • Publikacje pracowników
  • Przegląd Nauk Stosowanych
  • Wydziałowa sala sądowa
  • E-czytelnia
  • Zrealizowane Projekty
  • Praca
  • Wybory 2016-2020

Strefa Studenta

  • Organizacja roku akademickiego
  • Plany zajęć
  • Terminy zajęć
  • Konkursy na najlepszą pracę
  • Sylabusy 2018/2019
  • Sylabusy 2017/2018
  • Sylabusy 2016/2017
  • Sylabusy
  • Biuro Obsługi Studenta
  • MS Imagine
  • Praktyki studenckie
  • Zajęcia odwołane
  • Koła Naukowe
  • Stypendia
  • Regulaminy Studiów
  • Druki do pobrania
  • Samorząd Studencki PO
  • Samorząd Studencki WEiZ
  • Erasmus
  • Biblioteka Główna
  • Centrum Pomocy Psychologicznej
  • Platforma e-student
  • Promotorzy prac dyplomowych
  • Praca dyplomowa
  • Staże, Praktyki, Praca
  • Pełnomocnik rektora ds. osób niepełnosprawnych
  • Pełnomocnik Dziekana ds. osób niepełnosprawnych
  • IOS/IPS
  • Obrony 2016
  • Obrony 2017
  • Handbook for international students


Kontakt

Wydział Ekonomii i Zarządzania
ul. St. Luboszycka 7,
45-036 Opole
tel. (+48) 77 449 88 00,
tel. (+48) 77 449 88 16, 
e-mail: weiz@po.opole.pl 

tel. portiernia (+48) 77 449 8771

Politechnika Opolska
NIP: 754-00-08-109
REGON: 000001732

Copyright (c) 1996-2018 Politechnika Opolska :: Wydział Ekonomii i Zarządzania
Polityka dotycząca plików "cookies" na stronach Politechniki Opolskiej
power by Gantry Framework