Adamska Małgorzata

Tematyka naukowa:

  • Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie.
  • Analiza i ocena kapitału rynkowego.
  • Zarządzanie relacjami z klientem, analiza zachowań konsumenckich.
  • Znaczenie badań rynkowych w podejmowaniu decyzji zarządczych.
  • Strategie marketingowe w praktyce.
  • Zarządzanie wizerunkiem komunikacja z rynkiem.
  • Zarządzanie silną marką.
  • Rozwój przedsiębiorczości.

Przykładowe tematy prac dyplomowych:

  • Budowa strategii marketingowej rozwoju marki produktu.
  • Opracowanie koncepcji i budżetu działalności gospodarczej na wybranym przykładzie.
  • Zarządzanie e-wizerunkiem - spójność przestrzeni wirtualnej z wizerunkiem przedsiębiorstwa.
  • Znaczenie badań marketingowych w procesie kreowania produktu na wybranym przykładzie.
  • Analiza zachowań konsumentów i czynników determinujących decyzje zakupowe.
  • Marketing regionalny – analiza wizerunku miasta Opola wśród studentów Politechniki Opolskiej.