Zarządzanie wizerunkiem i marką

Nauka połączona z praktyką. W ramach przedmiotu Zarządzanie wizerunkiem i marką studenci Wydziału Ekonomii i Zarządzania o specjalności ekonomia menedżerska pod okiem dr inż. Piotra Bębenka opracowali kolejny interesujący projekt badania marki tym razem znanego wszystkim SOPELKA. Badanie zostało przeprowadzone w CENTRUM WYSTAWIENNICZO-KONGRESOWE w Opolu. Uczestnicy badania mieli możliwość przetestowania różnych smaków lodów pod różnym kątem. Efekty zostały zawarte w raporcie podsumowującym. W badaniu okazało się, że niekoniecznie wybieramy smaki które są nowe i zaskakujące. Wiek, płeć a czasem nutka szaleństwa decydują o wyborze określonych smaków. Projekt wykonali studenci: Król Oliwia, Kuszła Marta, Kwiatkowska Angelika, Józefczyk Justyna, Kus Krystian, Kampa Irena, Kościelna Joanna, Kulawiecka Roksana